CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

BoOm...BoOm..BoOm...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 31 Mac 2011

Dugaan...dugaan...dugaan...

Salam semua....lme dah x update blog aku ney..biaselah,
kurang rajin memg begini lagunya,,,,,nk crite ckit ney ape
yg belaku pde aku ari ney....xdelah terok sgt pon...bnde nak
berlaku kan...ape boleh wat...Cam taw2 jeq dh nak gaji..
cam2 hal lah...tpi aku bersyukur sgt2 sbb aku selamat..
tdi balik2 keja jeq,tayar motor aku plak bocor....nsib lah
perasan lagi..& kedai motor pon dekat dgn tmpt aku keja..
Tpi yg pling x boleh blah,dalam purse aku ade RM6.50 jeq..
hehe...besalah sok bru gaji,jdi x bwa wet lbih2...ney dh
jdi.terpakse lah aku menebalkan muke untuk pinjam wet RM5
dri kak liza...Ooooooo k.liza,thankz sgt2...sok mai ganti.k
..hahaha....ney pasal tayar dh settle lah...tibe jeq rumah,baru
aku perasan nombor plat motor aku yg blakang ney dh hilang..
ntah t'cmpak kt ne pon xtaw lah..tpi aku memg perasan ade bunyi
bnde jtoh...cume aku xberhenti lah....eemm,,,,ape lgi...disebabkan
sok nak keja...aku kenalah settlekan sal nombor plat ney..
eeemmm.g ler kdai cik jmie bukit bsor ney...jap jeq siap....
alang2 semuanya,aku teros tukar minyak hitam & betolkan rantai yg
kendur jeq....hopefully,semuanya dh ok...xmhal pon..kenalah RM22..
2 pon pinjam nenek.....hahaha....lom cocok wet lah nek...terpkse..
kesimpulannya disini,bawalah duit berpade2...takot jdi cam ney,
dh kena pnjm owg..kan malu 2....& jgn terlalu nk marah,sabarlah ney
semua dugaan..takot nti motor aku majok plak..hehehe& yg pnting aku selamat..alhmdulillah....syukur.....

3 orang yg suka merapu:

me myself & eza berkata...

ahahahah...klako2 jerk la ko nih...pinjam nenek 2 yg klako...ko jgn ketawe geleng2 kepale plak...ahahah

♥ La Dolce Mai ♥ berkata...

hahahah.....ala pinjam,tpi soknye aku gnti lah...
aku dh x ketawe geleng2 pale ar.....dh x kosel2..
hehehehe

me myself & eza berkata...

hehehehhe...yeke?skit la...tp cm ade lgik jgk...ahahah

Catat Ulasan