CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

BoOm...BoOm..BoOm...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 18 Mei 2011

Aku Malu

Hahahahaha....nak taw ape yg aku malu....dah lah sakit,pas 2 malu sgt2 pulak 2....mana x nye ade buah nangke tergolek-golek ari ney....hahaha...aku lah nangka yg di maksudkan itu...aku jatoh kerusi lah ari ney kt office...2 lah sibuk2 gelak2 kan org lain,lah2 aku yg jatuh...kerusi 2 memg dah uzur pun..hai,dah nasib aku lah ari ney...nak kata aku ney berat,xde lah sgt kan.tapi dh nak jatoh,xbleh wat ape lah...kena juga tahan muke ney.....malu beb..........ade org siap tolong aku lgi...hehehe...ney lah peristiwa yg x boleh aku lupekan....kalau slow xpe ar juge..ni kuat giler...dah aku nangis sambil ketawa...muahahahahaha....kalau duduk pon dah x reti..ape nak jadi dgn aku ney...untunglah semua staff perempuan....kalw ade boy.comfirm lah tutup muke jeq...

1 orang yg suka merapu:

me myself & eza berkata...

klo aku ade pon aku glak jgk...ahahah...tp ko ckp ko ktwe smbil nagis 2 ko ketawe cm mane tuh? geleng2 kepale x?hahahah

Catat Ulasan