CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

BoOm...BoOm..BoOm...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 16 Mei 2011

Angan Tak Sudah

Salam Everyone..mood ngah boring sebenarnya ney..kalau u all nak taw aku ney kuat berangan..ha3..Lagi2 2 ari yang lepas seorang sahabatku telah selamat dinikahkan..mesti ar korang2 taw ape yang aku berangankn...hahaha...x salahkan kalau nak berkongsi cerita dengan kawan2..bukan x sabar nak kahwin...cume excited jeq..bilalah tibe serunya aku ney...bila di ari pernikahan & hari bersanding mesti semua nk nmpak cantik kan...seperti Prince & Princess...lalalalala~Harap2 apa yang aku angan2kan ney boleh menjadi kenyataan 1 ari nanti..manalah tawkan..Tuhan saje yg taw..Kalau nak taw,ape yg aku impikan...silalah lihat di bawah ney...jangan ketawa sudah,,just suke2...



Cincin yang aku idam2kan...hehehe..cantik x?? aku xnak lah terlampau sarat sangat..mcm ney kira nice lah...simple..lagipun sekarang emas sudah naik harga...hahahaha


Kad jemputan pun mesti nak wat lawa2kan...mesti aku nak letak gambar aku & pasangan aku kat kad jemputan tu...bagi gempak sikit...hehehehe...bukan nak popular semate2/membazir...biasalah kahwin sekali seumur hidup...tapi biarlah berpada2....ngee3...



Kalau boleh di hari pernikahan aku,aku nak baju macam ney..boleh dapat x agak2nya??? mesti bestkan..ney jeqlah yg aku idam2kan selama ney..& lagi 1,white colour sudah menjadi pilihan hatiku...nak xnak,pasangan aku kenalah ikut...hahaha...kan nmpk bersih & suci jeq tu..




Ney pulak baju yang aku idam2kan masa aku bersanding nanti...adakah over sangat?? rase x lah..it's simple tapi cantik..& aku nak ciri2 muslimah..so,mestilah pakai tudungkan..doa2kan lah agar aku dapat seperti ape yg aku dah bagitau ney....


Indahnya bila kamar tidur seperti ini...hehehehe...dengan bau-bauan yg wangi serta di tabur dengan bunga ros merah di atas katil..So sweet lah..mesti tidur x bangun2 dah pas tu...kih3..ney lah angan2 tak sudah jeq aku ney..=)


Pelamin ney nmpak cantikkan?? dengan di kelilingi oleh bunga2 yg banyak...kalau nak tau,aku memg suke bunga...xspecially,bunga ros..it's ok kan...nampak cantik bukan serabut...


Hahahaha...ney dreams punya lah mengarot..ada hati nak red carpet..x boleh bla betol aku ney.tapi mane taw boleh jadi kenyataan...pas tu ada dayang2 yang mengiringi aku...iskh2,ape2 jeq lah yang aku angan2kan..ntah jadi ke x...Tapi aku berdoa,semoga ape yg aku nak aku akan dapat..kebahagiaan yg aku cari sebenarnya..& seorang lelaki yg betul2 jujur & ikhlas memerima,menyayangi & mencintai aku...Insya Allah kan...Tuhan juge taw ape yg aku nak dalam hidup aku ney..aku hanya berserah kepada-Nya...

3 orang yg suka merapu:

me myself & eza berkata...

pergh...brangan die mengalahkan aku...bile lgik?da brangan nih

♥ La Dolce Mai ♥ berkata...

kah3.....mesti kena ade angan2,,
bile lgi tu xtaw ar....kena tgu cik alip
kih3......

me myself & eza berkata...

cik alip da ckup wet lom

Catat Ulasan