CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

BoOm...BoOm..BoOm...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, 14 Mei 2011

Selamat Pengantin Baru Buat Siti Hafizah & Mohd Fateh

Alhamdulillah,syukur semuanya berjalan lancar....Selamat Pengantin Baru kawanku...Aku doakan korang berbahagia hingge ke akhir hayat...Tempuhilah cabaran & dugaan selapas ini dengan penuh sabar...Aku tumpang gembira untuk kawanku...Cantik sangat Fizah malam ini...Rasa sebak bila bersalaman dengannya....huhuhu..x sangka kan memang jodoh korang...Akhirnya dengan izin Tuhan korang berdua selamat di ijab kabulkan....alhamdulillah...Fizah dah melangkah ke alam rumah tangga...hai,aku ney bila lagi....hehehe...seronok bila tengok dia dah di satukan dengan pasangannya...Aku pulak yang excited...hehehe....malam ney adalah malam pernikahannya saje...11 Jun nanti baru dia bersanding...Semoga korang berbahagia...Jangan lupe aku yeq Puan Fizah....he3...sudah Puan kamu ney...Ingat ney...kih3...

K,lah kt bawah ney gambar-gambar yang sempat aku ambil...



Cantiklah awak malam ney


Aku pon sempat bergambar dengan pengantin


Ney lah pasangannya En.Fateh


Tahniah kawanku....Kamu dah jadi isteri orang dah...Jadi isteri yg solehah..ok


Hehehe...ney gambar di ambil sebelum aku nak g umah pza...msti kena posing2 dulu..he3...

Untuk kawanku Siti Hafizah & Mohd Fateh semoga korang berbahagia selalu..k..Jaga fizah baik2..Mudah-mudahan cepat2 lah dapat anak...Aku doakan untuk korang berdua...Terima kasih sebab jemput aku yeq..Insya Allah 11 Jun nanti aku datang bagi memeriahkan majlis...hehehe...

5 orang yg suka merapu:

cikida berkata...

semoga Mai cepat ikot langkah piza...ehheh..boleh ?
saje gurau mai,,ehhe..bestnye kan tgok kwn2 kite da selamat camni..alhamdulillah..=) smga mereka beroleh keberkatan di dlm setiap tndakn..insyaALLAH..amin,=)

La Dolce Mai berkata...

Amin2 yarobbalalamin....ida doakan lah tok mai yeq...taw xpe,bila tengok kwan2 kite dh selamt di ijab kabulkan memg rase hpy sgt2...terberangan time kite nanti pon ade...hehe...mudah-mudahan dicepatkan jdohnya...tok ida sekali lah...jgn ckp owg jeq...hik3....nti 11 Jun dtg lah..leh jumpe kwan2 kan....=)

me myself & eza berkata...

ko biler lgiks? =P

♥ La Dolce Mai ♥ berkata...

alolo...ntah thun 2020 kot....hehehe
lmbt lgi ar cik noi oiiiii

me myself & eza berkata...

pergh 14ratos taon lgik

Catat Ulasan