CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

BoOm...BoOm..BoOm...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 6 Mei 2011

Saya Sayang Awak




Tahukah awak yg saya amat menyayangi diri awak...Biarlah ape orang nak cakap pasal saya...mungkin org rmai berkata,kenapa saya nak menunjuk2kan perasaan saya pada awak kn....saya dah x peduli...Ingatkah awak masa zaman sekolah2 kita dulu...bnyak kenangan antara kita kan? saya xdapat nak lupakannya...Awak ada x fikir hubungan kita ney sampai ke mana?? Awak dengarlah lagu "Cinta Terakhir" yg Aiman nyanyi tu nanti...ok...Semuanya dh ditentukan Tuhan kan...saya takut sangat kalau 1 ari nanti saya kehilangan awak...saya x boleh tanpa awak...saya sayangkan awak sangat2...Saya harap awak juge doa untuk hubungan kita ney yeq....Kita hanya mampu merancang,tapi Tuhan yg menentukan segala2nya...dulu kita pernah terpisah selama 9bulan...tu sahaja dah banyak menguji saya kalau awak nak tau...saya dah jdi cam org gila pon ada...menangis tiap ari....terokkan saya ney???? tapi tu lah hakikatnya...saya memang perlukan awak tiap masa...mungkin saya bukan seorang perempuan yg baik,kdg2 saya juge ade buat silap,menyakitkan perasaan awk...kdg2 saya ney degil,awak cakap banyak kali pon,saya tetap buat lagi....kenapalah dgn saya ney kan?? awak rase,saya ney memg d'ciptkan untuk awak ke?? Tapi saya harap sgt awak lah lelaki yg dapat membimbing saya kelak...& saya harap awaklah jodoh saya yang terbaik....saya akan jaga awak baik2...saya xnak jadi macam dulu...saya takut..saya terseksa sangat...harap awak faham...saya nak awak ada untuk saya bila saya perlukan awak....awak cinta hati saya...Saya harap Tuhan makbulkan segala ape yg kita minta pda-Nya...Saya juge ingat lagu "Bawa kau Pergi" tu...lagu yg ada kena mengena dengan kita kan..Insya Allah 1 ari nanti awak akan bawa saya tok selama2nyakan...sya tahu awak seorang lelaki yg baik,penyayang...saya minta maaf,d'atas segala kesilapan yg saya pernah buat pada awk dgn sengaja / pon x sengaja....saya juga insan biasa..kdg2 msti ade buat silap kat awak...awak???? bolehkah awak janji dengan saya...awak jgn tinggalkan saya & jaga saya baik2...kalau awak x suka dengan apa yang saya buat kat awak,awak bagitaw lah saya...k...saya sedia menerimanya....Ari ni saya sakit,saya demam...xlarat sebenarnya awak....tapi saya xnak bgi awak risau..saya cume nak awak doakan saya cepat sembuh yeq.....kalau boleh saya xnak awak sakit macam saya...nanti saya sedih...Lagi 1 awak kena janji dengan saya,yg awak xkan cakap pasal2 mati lagi...ok...tu semua kan keja TuHan....awak kata awak syg saya,tapi jgnlah bagi sya sedih.....xsangka kan kita punya hubungan dah hampir 5 tahun..mudah-mudahan sampai ke akhir hayat kite....awak,saya sayangkan awak sgt2....awak perlu tahu pasal ney...saya nk yg terbaik untuk diri kita...

Dengan ini ku sertakan doa buat kekasihku

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Ya Allah...
Seandainya telah Engkau catatkan...
Dia milikku tercipta buatku...
Satukanlah hatinya dengan hatiku...
Titipkanlah kebahagiaan antara kami...
Agar kemesraan itu abadi...

Ya Allah...
Ya Tuhanku yang Maha Mengasihani...
Seringkanlah kami melayari hidup ini...
Ketepian yang sejahtera dan abadi...
Maka jodohkanlah kami...

Tetapi Ya Allah...
Seandainya telah Engkau takdirkan
Dia bukan milikku...
Bawalah dia jauh daripada pandanganku...
Luputkanlah dia dari ingatanku...
Dan periharalah aku dari kekecewaan...

Ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti...
Berikanlah aku kekuatan...
Menolak bayangannya jauh ke dada langit...
Hilang bersama senja yang merah...
Agarku sentiasa tenang...
Walaupun tanpa bersama dengannya...

Ya Allah yang tercinta...
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu...

Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
Adalah yang terbaik untukku...
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui...
Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini...

Ya Allah...
Cukuplah Engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku...
Di dunia dan akhirat...
Dengarkanlah rintihan daripada hamba-Mu
yang daif ini...
Jangan Engkau biarkan aku sendirian...
Di dunia ini mahupun di akhirat...
Menjuruskan aku ke arah kamaksiatan dan kemungkaran...
Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman...
Agar aku dan dia sama-sama dapat
membina kesejahteraan hidup...
Ke jalan yang Engkau redhai...
Dan kurniakanlah kepadaku keturunan yang soleh dan solehah...

Ya Allah...
Berikanlah kami kebahagiaan di dunia dan akhirat...
Dan periharalah kami dari azab api Neraka...

Amin...amin...Ya rabbal 'aalamin.

0 orang yg suka merapu:

Catat Ulasan