CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

BoOm...BoOm..BoOm...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, 23 Julai 2011

"Jangan Kau Pergi"

Tak pernah kurasa begini
kumenyintaimu sepenuh hatiku
ternyata hanyalah dirimu
yang mengerti aku sepenuh hatimu

Ku inginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku


Ternyata hanyalah dirimu yang amat ku rindu
kurindu selalu
kuinginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku


Janganlah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh


Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
janganlah kau pergi

2 orang yg suka merapu:

birupink berkata...

sape la yang pegi uh.....hehehe..agak2 rindu jumpa la dia...hehehe

♥ La Dolce Mai ♥ berkata...

cik apip oi....agk2 aku rindu,aku geram,aku mrah,aku happy..kdg2 aku akn tulis kt blog aku ney...tpi kalw ko rjen follow...jgn cte kt alip yeq...dia mesti xnah bce blog aku...so,aku pon mls nk kepochi2.he2...birlah stu ari nti dia taw aku ney memg syg dia sgt2......tpi memg rndu pon...jarang jmpe la...aku kena memahami dia....

Catat Ulasan