CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

BoOm...BoOm..BoOm...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 29 Julai 2011

Jeng...jeng..jeng..ade bela2 ker?

Assalammualaikum...xpecially pada readers yg rjin follow aku punya blog yg x semegah ini,,hehe..agak pelik & mushkil x dgn title blog aku hari ini? hhmmmmm...ade cerita di sebalik title blog aku hari ney....kenapa yeq? aku suka makan...aku di gelar hantu raya..aku suka makan bnyk2 tanpa berhenti...ohhhhhhh my god...what happen to me?? memang sejak azali aku begini..dari sekolah pon same jge..org yg rapat dgn aku,dia akan faham aku..hehehe..lagi2 sekarang kat tempat kerja...akak2 & kwan2 aku dah faham dgn aku..tu yg dorang gelar aku hantu raya..& cakap aku ade bela2 ke?? makan x knyg2...iskh2..ape nak jadi yeq?? nampak saje kurus,tapi sgt kuat makan..hari ney 1 ari kat ofis,aku keja makan jeq...dri pgi sampai ke ptg...dah rezeki di depan mata..xbaik kita menolaknya...hahaha...adakah ini alasanku semate2...org lain pon hairan dgn aku ney..padahal bru jeq mkn,aku dah kata lapar lagi...nak kata x baca doa,aku baca taw...siap tadah tgn lgi ku berdoa...AKU X BELA HANTU DALAM BADAN AKU.....=) perut aku memg satu jeq...tapi bagosnya,aku suka makan,tapi aku x gemok2 pon...cume perut ade buncit sikit...kih3....tapi azam aku nak dapatkan berat ideal sehingge 50kg..mampukah aku?? ada owg kata bila kita kuat mkan,kita ngah stress & tention...tapi aku x lah...makin aku mkn,makin aku suka...x stress pon aku mkn jge...tapi jgn pnggil aku tong sampah yeq...pembetulan di sini,tahap metabolisme saya sgt tinggi...tu yg membuatkan aku makan tanpa limit...sape yg dah faham aku...alhamdulillah...yg pnting aku happy dgn diri aku sekarang...cume jgn ade penyakit sudah...memang makan untuk hidup...tapi aku bukan mengamalkan hidup untuk makan...hehehehe...bukan jge tabiat/hobi...jadi sape2 yg bawa aku ke majlis,jgn lah takut,jgnlah segan....kerana aku ada...amalan membazir tu kan amalan Syaitan.....betol x? Tuhan marah kalau buang rezeki mcam tu jeq...bersyukurlah dgn nikmat yg di beri....cehhhhhhhhhhwaaahhhhhhhh....ade2 aje lah aku ney kan...tapi dlm dunia ney,bukan aku seorang jeq yg mcam ney kan?? ade ramai lagi...tapi hari ney,aku sampai sakit perutlah..makan x ingat dunia...sekarang wktu malam,aku dah x lalu nak mkn...aku skit perut yg amat...& dah bapa kali aku menunaikan hajat...so,rasakan..........=)..hehehe..kdg2 lawak lah...sampai akak2 kt tmpat kerja pnggil aku hntu raya..macam pelahap jeq bunyinye tu...kan best tu....selagi boleh makan...makan saje....jgn pelik yeq? aku dah biase kot....hahahahaha...tapi aku pon risau..kemane makanan aku tu semua pergi??? kejap jeq,sudah lapar..turun kemane?? hai..sape nak jawab ney......k,lah,,,selamat membaca..& jgn jadi sepertiku...aku jge bukan tukang karut....tapi ney adalah crite benar....ha3....

0 orang yg suka merapu:

Catat Ulasan