CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

BoOm...BoOm..BoOm...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 19 Julai 2011

Durian..durian..durian

Yupppppppp sekarang ney,sana sini durian2 jeq...sampai aku pon naek pneng lah...mula2 jeq aku ney hantu durian..makan smpai nak demam,makan sampai x ingat dunia...tapi lama-kelamaan,aku dah rimas....hehehehe...kt luar bau durian,kat dalam bau durian...rasa nak pitam ar...ape boleh buat,kena tahan jeq lah...sedap2,memg sedap....sampai sakit tekak dah...sebelum puasa ney,gerenti durian kt umah aku ney abes...lega lah sikit...hai aku ney,dh ade pokok durian yg mghasilkan buahnya,pon msih x bersyukur...hehehe..kalw beli kat luar,sekilo dah bpe hinggit kan..owg jual,kire nak untung jeq....tu lah owg nak berniaga...bukan kira kualiti...peneng2...untung jge lah aku ney makan jge..dari pakwe aku yg 2 tahun x makan durian...lgi dasyat....bau jeq dia dh pneng & nak muntah...hai abg2....ade2 jeq lah...cepat lah durian ko gugur...nti dh x bau2 lgi...hehehehehehehe....aku dh muak lah pulak...tapi aku hairan & pelik lah,ari tu pak lang aku makan durian dgn cili api....boleh dia makan eak...iskh aku memg xboleh masuk,,,kecuali lah tempoyak ikan patin....comfirm aku mkn...ney semate2 durian dgn cili plus garam & kunyit...aduyai,mau pitam aku tengok..tpi berselera pak lang aku makan..sampai 3 kali tmbh nasi..mungkin ikut tekak kan...aku ney memg tolak batu kayu jeq bila bab2 makan ney...tapi bab2 durian plus cili padi....ohhhhhhhh...minta di elakkan...memg ade yg terkeluar balik lah....ape pon tabek spring lah pade my pak lang...hehehehehehe...comfirm aku xkan try test walaupun aku di beri duet 10k....hahahaha...pas musim durian,puasa pulak bakal menjelma...pejam celik jeq kan..mse sangat cepat skrg ney..gnti puasa aku tinggal 2 ari jeq lgi..knp aku sgt malas ney....nti tangguh2,dah x sempat....ihsk2..mailis2...nak jdi ape dgn kamu ney kan....ok lah,smpai sni jeq ar tok entry aku kali ney...sekian lme x update blog..huhuhu..ari ney,,terajin la pulak....sape2 yg mkn durian bnyk2 tu,bnyk2 la minum air masak....kalw x g kdai cri itu air badak @ adamsari....hehehehehe......Selamat2......tatata

2 orang yg suka merapu:

mohamadafifrazali berkata...

hantar uma aku sebakul noley????

La Dolce Mai berkata...

hak3.....lmbat ar pip....tinggal kulit saje kalw ko nak taw.....lgi pon ko mne boleh mam durian..ko kn pkai susuk...hik3....

Catat Ulasan